The Irony of it all! En nostalgitrip. alla ska ha en , min e nu!


Håller på att rensa lapptoppen! Hitta massa med gammal musik där, helvete alltså ! Sitter här och nostalgiar mig!
The Streets e de som gäller nu! gud va de va grymt, saknar sommarn 05-06 sitta på landet med en cola o micha! fan va nice de va, va hände igenkligen? vi blev vuxna, hmm, ja nu har vi mer frihet, en cigg sitter i mungipan på micha, istället för de läskande glaset cola sitter jag med en änumer läskande öl av något belgiskt märke, jag funderar en helvetisk massa nu!
avslappningen e på en helt annan nivå idag, nu måste jag tänka på en herrans massa grejer, jobbet, Sandra, polarna. ja o inte glöma familjen då heller! jag blir nästan lite lässen över hur fort allt går! o snabbt världen accelererar så jag knappt hinner med. kommer jag vara likadan om 2 vekor? eller om två timmar?
lyssnar på Turn THe page me the streets nu, den e en otroligt kännsloveckande låt, jag känner saker nu som jag inte kännt på länge, gammal ångest, gammal glädje.  

gud, hmm, im fucking confuesd!

Aja imorgon så bäre av te tandläkaren o sen iväge te Vattholma! där ja ska jobba hos en polare i hela veckan ut nu!

Love and kisses
// DrBombay!

Kommentarer
Postat av: Vevve

jackie boy!

Vad sägs om en promenad när du kommer tillbaka??

Kram

2009-07-09 @ 13:49:41
URL: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0