snart 19 , o vafan de nu ska va bra för..


Jag är snart 19 år, slösar pengar jag inte har råd att slösa, lever på mina päron och kommer snart fan vilja söka sossebidrag.... jag orkar inte längre, jag erkänner! jag är arbetsnarkoman och i sjukt stort behov av jobbb! fan ja har förutom vanliga utgifter så en hel fucking skol avgift på 28000kr att betala.. sen me råga på allt ska ja även plugga upp massa äkliga betyg ...

jaag kan inte slappna av, inte vara glad. jag orkar fan inte ens ge sandra den uppmärksamhet och uppskattning som jag vill, att vara med polarna e oxå en jävla påfrästning. inget illa menat men jag tycker just nu att allt är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: en i norr som du kanske glömt bort i all stress

Jackeboy... GLÖM INTE VARFÖR du gör allt detta. Ta vara på passionen i det du gör så står dem sanna vännerna kvar för även dem har något som betyder mer än allt för stunden i livet. Du är ung än, du behöver inte vara färdigutbildad före du fyllt 20. Då har du ju inget att göra under resten av livet. Take care så hörs vi i en förfluten framtid då tid och ork finns. Så länge, sov gott och njut av kärleken. ;-)

2009-06-19 @ 01:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0