Hellelulia =)

Hejsan bloggen och alla som läser!

Jag mår underbart bra!  solen skiner, plugge funkar ! ingen engelska eller idrott några dagar famöver! skitsjönt!
hantverke går bra!
nu ska ja jobba massvis i silver!
Kör gör ja som en gud nu oxå! första lektionen gick åt fanders , men den ja hade idag gick underbart bra! var ute och körde i områdena runt tullinge! wunderbart!
E4an nästa haha!
ne men nästan =)

Sandra bor här nu! sjönt o ha henne runt även om vi båda inser att vi inte får mycket pluggande gjort men men!
med henne o alla mina väner vid min sida skall jag bli en bra jurist! och kämpa mig igenom livet!
får vg i två kurser till nu så!
sandra e så hjälpsamm när ja vill ha hjälp! va har ja gort för att förtjäna denna kvinna?
ja vete fan! men de som är säkert är att jag älskar henne över allt annat i värdlen!

=)

nu ska ja plugga!
puyss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0