ne nu pallar ja fan int mer!

Jag vet ej va de e för fel på mig, ja menar , varför blir ja som ja blir?
finns de någon som tror sig kunna bota mig?
Hjälp

aja, håller på o bollplankar med mig själv om en gaddning, vet exakt var ja vill ha den!

Dagens låt heter Going down with Alice in videoland! fan va dem e bra!
såg dem på arvika i sommras

aja , livet annars e bara bra, pluggar i jämn ström,. är med sandra varje dag! hon har en lungade efekt på mig som tar fram de bästa ur mig! Fy fan va ja älskar den människan! helt sjukt mycket!

ja va händer mer då? jo ja ska te nordiska museet imorgon, ska kolla på en utställning om klimatet, o sen svara på massor me frågor , ska arbeta för Mvg!
tycker naturkunskap e kul som fan!  anneli e en bra lärare oxå! o sen ska ja över te isak! sweet , geek natt!
lördag ere vell en del plugg o nå fika samt rollspel som gäller! annars ska ja vara me sandra :)

shit snart går ja ut,,,.... Läskligt, känner mig så liten o menigslöss atm..
aja
vafan ja ska äga hela världen, förändra lagstiftingen och kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0