På fredag ere fest!

Nu dansar råttorna på bordet!

sitter nyduchad, i hammnduk och mössa o skriver blogg!
jag har grubllat som fan idag!  o ja har kommitfram till att ja måste fan ha scorrat högt i livets lotteri! karnske högst!
fan vi säger högst! för ja e bäst! =)

jag menar ja har en underbar familj, min far , min mor , lillebror, min Otroligt underbara och älskvärda fästmö! <3 och Min storebror som e en av de starkaste av klipor!
vem kan begära mer?

INGEN!
ne juste
Ingen!

jag känner mig lycklig =)

tackar alla som e värda att tacka o ni vet vilka ni e för de!

Love
Jakob!

Kommentarer
Postat av: Lilja

Naaw sötnos! Jag säger ju det, du har så otroligt mycket att vara tacksam för, du vet att du är mer begåvad än du får creed för och mer begåvad än du tror.

Jag Älskar Dig Över Allt Annat!

Love,

Din Lilja <3

2009-03-06 @ 22:44:01
URL: http://liljassida.blogg.se/
Postat av: VEVVE

hey, lite ledsen för att du glömmer din syster! :/

men bara lite.. får ta en promennad snart igen =D

2009-03-08 @ 19:42:32
URL: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0