De skulle ju inte bli såhär.

Jag skulle ju aldrig sitta framför datorn, vara helt alena och bara tycka synd om mig sj, men ikväll gör ja fan de..
jag mår apa...
riktigt jävla apa desutom. eddie som säger att han ska komma över, but he dident, jag önska ja att ja hade kravlösa folk runt om kring mig.
iställe har jag svansat runt på en utställning hela helgen o bara försöka göra mig ett levende. vissa släkltingar som farmor o faster lisa kom, några polers mm. sandra såklart,..
jag vill leva kravlöst, längtar tebaka te den tiden då man hängde runt, va me folk, var sosial , umgicks kravlöst. idag skall allt planeras , in i minsta fucking detalij, var ända minut , varända timme ska planeras upp, skrivas in i 40 olika kalendrar och sedan glömas bort för att i panik hitta dem igen o få vetskap om allt skit man missat.
Fy fan, den som kom på planerings kaländern , uret, och allt som har med struktur , snälla , hoppas ditt lik äts riktigt ordenkligt av maskar och de skulle vara jävligt mysigt om du kännde alltihop.
nu e ja rejält bitter!
Ge mig sommarlåv nu!

Kommentarer
Postat av: Lilja

Hjärtat! Min älskling, allt löser sig det vet du. Även om du inte gillar en kalender så är de bra att ha. Du vet vad jag sa, du behöver inte bli maniskt strukturerad men du bli som jag; strukturerad med fria tyglar :D.

Jag älskar dig så otroligt mycket, hoppas att du vet det. Säg till om jag inte visar det eller om jag inte visar vilken fantastisk människa du verkligen är! Säg till om jag tar dig för givet, för det vill jag verkligen inte. Jakob! Du är mitt liv, du är mitt allt. Jag behöver dig för att själv kunna leva. De närmaste fyra åren kommer att vara jobbiga, men vi ska kämpa eller hur? Jag hoppas att du mår bättre nu och tro mig när jag säger, du kommer att ha tid att träffa dina kompisar och bara ta det lugnt. Jag ska jobba och tjäna pengar så att vi kan flytta ihop och leva lyckliga för resten av våra liv!

Älskar dig, Jakob Sitell Lundell <3

2010-04-19 @ 13:42:20
URL: http://liljassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0