Danmark o dumstrut i ett ägg!!

Hejsan Kära blogg!

TÄnkte ja skulle skriva lite nu när anton sitter i tele me sin far!

Här i danmark är de soligt och underbart!
Vi har fått verktyg i skolan och vår lärare verkar grymt duktig!!

För övrigt har jag ingen som helst längtan till sverige, Förutom till mia då, som för övrigt får förfrågningar om lägenheter och ja vete fan från höger och vänster av en grup mindre smidigare personer.
Åjo som en finne hade sagt!

Men men! Ikke för o klage! Men jeg synst ikke de e en goo ide a lever sådant när man godt ved att pigen har en kerstin...
Ja

Ja

Hur man nu hanskas med något av detta vette fan, men jag orkar inte bry mig!


Så Nu till att snake lit om skolen!
Nu ska dena vecka ska jag gjuta , något som jag tycker är sjukt roligt.
Ska göra en symbol som ska lödas fast på en ring som ska vara faseterad, i storlek ska den nog passa på mitt pekfinger(thepointfinger)

Sedan blir det en utsmid ring med pärla, och även ett hänge som ska inehålla en fattning och lite egna grejer!
Ja ska göra prodjektionstekning och de hela på varje, de känns faktiskt jävligt bra! Kommer bli helt sjukt nice!!
Presist och som på arbetskissen! !!
Jaja Nu jevlar lägger vi i en högre växel!!

Gah ja vill sitta i min arbetsbänk!

// allt för dena gång
Långkalsong

Kommentarer
Postat av: vevve

Härligt att du har börjat uppdatera här igen :) Kan man hålla lite koll på dig där nere ;)

Saknar dig ju!

Kram!!!!

2011-04-27 @ 07:46:21
URL: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0